Veel gestelde vragen

Klik op de veel gestelde vraag voor een antwoord

Hoe krijg ik een inlogcode?

Ga via de knop inloggen rechts bovenaan uw scherm naar de pagina inloggen. Hier ziet u rechtsonder een zwarte knop registreren. Als u hierop klikt krijgt u een invul formulier te zien.

Druk na het invullen op de knop registreren en u ontvang binnen 1 werkdag uw inlogcode.

Hoe gaat een borduuropdracht bij jullie in zijn werk?

Lever de juiste gegevens voor uw opdracht aan zoals:

• formaat logo

• aantallen

• plaatsing (bv linkerborst / rugzijde etc)

• vector bestand

• PMS kleuren of madeira polyneon garen van het logo

• welke kleding + maten

• verzendadres na borduren

Hierna volgt er een opdrachtbevestiging waarin alle gegevens zijn vastgelegd.

Na uw goedkeuring hierop wordt er een borduurkaart gemaakt waarna er een digitaal voorbeeld van de borduurkaart ter goedkeuring wordt gemaild.

Na deze goedkeuring gaan wij over tot borduren. Als uw opdracht klaar staat voor verzending ontvangt u een e-mail met het trackingsnummer.

Krijg ik een borduurvoorbeeld voor productie?

Een digitaal voorbeeld van de borduurkaart zit bij de prijs inbegrepen. Als u 1 voorbeeld uitgeborduurd wil hebben krijgt u de 1 stuksprijs uit de prijslijst. Hiervan maken we dan een foto ter goedkeuring. Wilt u het voorbeeld toegezonden krijgen dan komt hier 3,95 euro aan verzendkosten bij.

Wat is de levertijd voor de borduuropdrachten?

De levertijd zit rond de 1,5 a 2 weken na binnenkomst kleding en aanleveren complete order. (met uitzondering van de kerstperiode)  Grootte orders zijn altijd in overleg.

Rekenen jullie geen borduurkaart?

Dat klopt! Bij ons heb je geen borduurkaart kosten.

Borduren jullie al vanaf 1 stuk?

Onze prijslijst begint inderdaad vanaf 1 stuks borduurprijs. Hoe meer artikelen hoe goedkoper de borduurprijzen.

Welk garen gebruiken jullie?

We gebruiken Madeira Polyneon garen voor onze borduuropdrachten. Als u een herhaalorder heeft kunt u ons de gebruikte nummers doorgeven zodat er geen kleurverschil is.

Wordt de aangeleverde kleding na binnenkomst geteld?

Na binnenkomst van de dozen wordt de pakbon met de aangeleverde order vergeleken. De kleding wordt niet per stuk nagekeken.

Na vergelijk ontvangt u een e-mail dat de kleding is binnengekomen en of de pakbon overeenkomt met uw order.

 

Uitpakken uit zakjes doen wij uit service kosteloos, met uitzondering van  blouses ivm het te verwijderen van extra spelden etc. De kosten hiervoor zijn 0,25 euro p/st

Hoe gaat een custom made opdracht bij jullie in zijn werk?

Lever de juiste gegevens voor uw opdracht aan zoals:

• formaat product/logo

• aantallen

• vector bestand / artwork

• PMS kleuren

• verzendadres na productie

Na het insturen van alle gegevens volgt er een werktekening ter goedkeuring. Zodra deze is goedgekeurd volgt er een opdrachtbevestiging en een factuur ter betaling vooraf. (voor uitleg zie uitleg betalingsvoorwaarden)

De levertijd voor de meeste custom made artikelen is rond de 3 a 4 weken.

Zodra uw order klaar staat voor verzending ontvang u een e-mail met het trackingsnummer van uw pakket.

Indien gewenst kunnen we het pakket rechtstreeks naar uw klant versturen met uw adres /naam als afzender. Tevens kunnen we een pakbon toevoegen.

Wat is de levertijd voor custom made producten?

De levertijd voor de meeste custom made producten zit rond de 3 a 4 weken. (uitgezonderd met chinees nieuwjaar)

Hoe lever ik een opdracht aan?

Stuurt u ons een email met zoveel mogelijk compleet de gegevens van de opdracht. Denk aan aantallen, PMS kleuren, formaat logo en het logo in vector bestand.

Met welke vervoerder versturen jullie?

Wij versturen via de DPD of DHL. Na verzending ontvang u een e-mail met het trackingsnummer.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Onze borduuropdrachten gaan op factuur en staan op 14 dagen na levering betalen.

De custom made artikelen gaan op betaling vooraf:

Als bedrijf willen wij de hoogst mogelijke kwaliteit, service en snelste levertijd leveren tegen de beste prijs in de markt. Om voor onze custom made producten zeer scherpe prijzen te kunnen hanteren gebruiken wij daarom een systeem van betaling na goedkeuring van het proefmodel of bij herhalingsopdrachten betaling vooraf.

Dit systeem geeft ons de volgende voordelen:

• Geen uitgebreide debiteurenadministratie

• Uitsluiten van het risico van wantbetalers

• Door vooraf te betalen bij onze leveranciers ontvangen wij inkoopkorting

• De goedkopere verkoopprijs levert ons meer opdrachten op, zodat wij ook meer volumekorting krijgen.

Al deze voordelen kunnen wij 1 op 1 doorrekenen in de verkoopprijs naar u. Hiermee zijn onze producten vaak tussen de 15% en 30% voordeliger dan bij andere leveranciers.

Onze conclusie is dan ook dat er bij vooruitbetaling een win-win situatie ontstaat. Wij verkopen meer door onze goedkopere prijzen en hebben meer tijd voor de dingen waar wij goed in zijn en u kunt meer marge pakken op de producten van ons die u doorverkoopt.

Wat zijn de vrachtkosten?

Vrachtkosten:

• 1e pakket: 8,75 euro

• 2e pakket: 6,00 euro

• 3e en volgend pakket: 5,50 euro

• Custom made artikelen worden verstuurd voor 8,75 euro ongeacht het aantal dozen/gewicht.

Gebruiken jullie een vaste prijslijst?

Voor het borduren hebben we vaste prijzen tot een bepaald formaat. Grootte formaten en aantallen zijn of basis van offerte.

Voor onze custom made artikelen hebben we voor sommige producten nog vaste prijzen maar de meeste zijn op basis van offerte ivm de toegenomen kosten door Covid 19 en aangescherpte milieu eisen.

0